Thursday, August 20, 2009

Η φλεγόμενη βάτος

Περίπου 500 μέτρα έξω από το χωριό μου έχει ανάψει μια εντυπωσιακή φωτιά...
Ο 'στρατηγός άνεμος' λυσσομανά όπως πάντα στην περιοχή μου ενώ αρκετά πυροσβεστικά έχουν πάει κ την καταβρέχουν..

Κανά χρόνο πριν είχα περιπλανηθεί,προσπαθώντας να κόψω δρόμο, από αυτό το σημείο..

σκατοπεριοχή...λίγα κτήματα με ελιές με τα αγκαθο-βατο-χώραφα να αφθονούν..

και κάτι βάτα τρομερά..θυμάμαι ότι είχα τρομερή φαγούρα μετά ενώ ο ξάδερφος μου που είχε ξυρισμένα τα πόδια(για την αποφυγή παρεξηγήσεων αθλητής είναι για τα μασάζ τα είχε ξυρίσει) είχε γεμίσει πληγές..

Υπάρχει(υπήρχε?) κ ένα ωραίο σπιτάκι εκεί κοντά...βέβαια οι ιδιοκτήτες του έρχονται λίγες μέρες το καλοκαίρι και είναι αρκετά ματσωμένοι ώστε να το ξαναφτιάξουν..

Ίσως βέβαια κ αν επεκταθεί λίγο ακόμα να καεί το εργοστάσιο της ΗΠΕΙΡΟΣ(φέτα ηπειρος που λένε..)
Αλλά και πάλι ποτέ δεν μου άρεσε αυτή η φέτα...της ΔΩΔΩΝΗΣ είναι πολύ καλύτερη..

Πάντως δεν ξέρω πως διάολο έχει τύχει αλλά τα πάντα γύρω από το χωριό μου έχουν λίγο έως πολύ καεί.Και ούτε καν είμαι από την Ηλεία..

Πέρσι,για παράδειγμα,κάηκε ένα σημαντικό μέρος της βλάστησης του βουνού στους πρόποδες του οποίου είναι χτισμένο το χωριό από έναν 80-χρόνο που είχε την έμπνευση να κάψει κάτι χόρτα ενώ ο αήρ (κλασσικά) λυσσομανούσε..
Το ίδιο σημείο φυσικά είχε ξανακαεί πριν 4-5 χρόνια από άγνωστη ή ξεχασμένη πια αιτία..

Τέλοσπάντων...σταματώ μπας κ ακούσω καμιά φωνή και εγώ...Εγώ ειμί ο ων κτλ

1 comment:

Unknown said...

Φίλε sen saven δεν γίνεται τίποτα άλλο στην Ελλάδα...
Πρέπει να αντιδράσουμε σαν πολίτες με ένα τρόπο.
Τσέκαρε την ανάρτηση μου και θα καταλάβεις
http://topaiditisplateias.blogspot.com/2009/08/blog-post_22.html

ΥΓ
Σου αφιερώνω επειδή είσαι φίλος αυτό το τραγουδάκι
http://www.youtube.com/watch?v=5lMbVzFtvM8

Ένα κομμάτι Θρήνου του Καυκάσου...