Saturday, November 28, 2015

Καλοριφέρ λαδιού και η ελληνική οικονομία...

Έχει βάλει έναν σχετικό ψόφο στη Μάλτα (περίπου 12 βαθμούς, αλλά αν σκεφτείς ότι το σπίτι δεν έχει καν θέρμανση τότε μιλάμε για Σιβηρία) όποτε πήγα και αγόρασα κουβέρτες και ένα καλοριφέρ..

- Έχω ακούσει ότι αυτά τα καλοριφέρ τα παίζουν πολύ εύκολα, κατηγόρησα τον πωλητή.
- Δύο χρόνια εγγύηση!, αντέτεινε θριαμβευτικά ο κατηγορούμενος.. Απλά πες μου το όνομα σου να το γράψω στην εγγύηση..
- Τάσος, απαντώ....Ή καλύτερα άστο να το γράψω μόνος μου... που να ξέρεις ελληνικά όνοματα..
- Όχι άστο το χω, μου κάνει... Έχω πάει 9 φορές στην Ελλάδα....Πιο παλιά αγοράζαμε από ένα μαγαζί κοντά στην Επίδαυρο κάτι τουριστικά αγγεία και τα πουλάγαμε εδώ... Αλλά τα τελευταία χρόνια έχουν πάει τις τιμές στο θεό και δεν συμφέρει πια...


Είναι βαρετά προφανές το συμπέρασμα ότι οι κυβερνώντες/φωστήρες είναι παντελώς άσχετοι σε θέματα πραγματικής οικονομίας και αδυνατούν να αντιληφθούν ότι θέλοντας και την πίτα ολόκληρη (παραμονή στο ευρώ) και τον σκύλο χορτάτο (καμία σοβαρή μείωση σε μισθούς/συντάξεις του δημοσίου) χαντακώνουν τις εξαγωγές πηγαίνοντας την φορολογία στο θεό..
Φυσικά, το πιο ανησυχητικό είναι ότι οι Έλληνες ψηφοφόροι είναι τόσα ζώα και (ξανά)ψηφίσαν ένα τσούρμο άσχετους μαλάκες, αλλά, όπως και να χει, μέρος της εκπαίδευσης ενός ζώου είναι το ξύλο και αυτό τουλάχιστο κοντοζυγώνει...

No comments: