Wednesday, December 31, 2014

ΚΑΤΩ τα new year resolutions



Έγραφα πέρσι τέτοιο καιρό κάτι ιστορίες για τα new year resolutions και ότι θα ασχοληθώ με το chuck κτλ κτλ...

Μπούρδες... τα new year resolutions είναι για τους losers...είναι για τους αγύμναστους τύπους που πάνε μες την τρελή χαρά την πρώτη βδομάδα του χρόνου και σκάνε μια ετήσια συνδρομή για να πατήσουν 1-2 μήνες το πολύ,,, και που είναι για λύπηση να τους βλέπεις έτσι αγύμναστοι και άσχετοι όπως γυροφέρνουν να πηγαίνουν σαν πρόβατα στην σφαγή από τραυματισμό σε τραυματισμό...

Και, γενικότερα, δεν ξέρω από που πηγάζει αυτή η ιδέα για τα new year resolutions αλλά σαν αμερικανιά την κόβω...
Δηλαδή, τι? Θέλει ο άλλος να κάνει κάτι στην ζωή και θα επιλέξει την πρώτη μέρα του χρόνου για να το πάρει απόφαση να το κάνει? Και γιατί δεν το κανε όλο τον χρόνο? Έτσι θα αλλάξει σε μια μέρα τους λόγους που τον απέτρεπαν να το κάνει?!?

Προσωπικά, αυτή η ιστορία μάλλον κακό μου κάνε... Δηλαδή το βλέπα ότι η (καινούρια) δουλειά μου δεν μου δίνε καμία ευκαιρία να βάλω το μυαλό μου να δουλέψει και το χα ρίξει στην παλαβή... θα μάθω νέα πράγματα στον ελεύθερο μου χρόνο έλεγα... θα ψάξω τομείς για τους οποίους δεν έχω ιδέα...

Όλα αυτά είναι καλά, αρκεί όμως να είσαι είτε συνταξιούχος είτε άεργος. Αν κάθεσαι για εννιά ώρες την ημέρα σε μια καρέκλα και κάνεις μια δουλειά η οποία δεν απαιτεί κανενός είδους γνώση ή σκέψη, τότε είναι θέμα χρόνου να σαπίσεις προσαρμόζοντας την εγκεφαλική σου δραστηριότητα στις απαιτήσεις της δουλειάς (στο μηδέν δηλαδή)...
ακόμα χειρότερες, φυσικά, θα είναι οι αναλαμπές κατά τις οποίες θα αναρωτιέσαι το πως έφτασες σε αυτό το χάλι και θα σκέφτεσαι: ξέρω πέντε πράγματα, γιατί κατάντησα να κάνω αυτές τις μλκίες... τι ηλίθιες αποφάσεις έχω πάρει στη ζωή για να φτάσω ως εδώ...

έχω γράψει κατά καιρούς για τα διάφορα είδη μλκιας που θα συναντήσεις στη δουλειά σου, αλλά με προβληματίζει κάπως ότι η μλκια που βλέπω μπροστά μου τείνει να να αυξάνεται αντί να μειώνεται όσο περνάνε τα χρόνια... δηλαδή ενώ θα περίμενα ότι έχοντας δει διαφορετικά είδη μλκιας θα μπορούσα να ανιχνεύσω πιθανές πηγές της και να την αποφύγω εκεί πέφτω με τα μούτρα τελικά...

Αν καταφέρω να γίνω τελικά μαστερ στην αποφυγή της ίσως γράψω ένα βιβλίο για αυτό στον καινούριο χρόνο..:)